خبرگزاری کار ایران

غلامعلی سفید:

تعیین تکلیف شهردار یزد به‌عهده شورای حل اختلاف است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۳۰

رئیس شورای‌شهر یزد با اشاره به اختلاف نظر بین شورای شهر یزد و وزارت‌کشور گفت: تعیین تکلیف شهردار یزد به‌عهده شورای حل اختلاف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در صد و بیست و هفتمین نشست شورای شهر یزد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا اظهار داشت: امید است همه از سیره این بانوی بزرگ اسلام در سطح زندگی الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه 29 دی‌ماه روز هوای پاک نامگذاری شده، ادامه داد: وظایف همه حکومت‌ها تامین آب و هوای پاک و سپس غذا و امنیت و... برای مردم خود است.

رئیس شورای‌شهر یزد با بیان اینکه امید است شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری یزد نیز در این مهم اقدام کند، اضافه کرد: گرچه تحقق آن نیاز به تغییر سبک زندگی و تغییر رفتار ما دارد اما باید به گونه‌ای حرکت کنیم که حداقل هوای سالمی برای نسل‌های بعد داشته باشیم.

وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای ارتش و اتوبوس دانشجویان عنوان کرد: امید است روز به روز شاهد حادث کمتری باشیم که دست بشر در آن دخیل است در حالیکه سایر کشورها خود را در برابر بلایای طبیعی ایمن می کنند.

سفید همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان انقلاب و شیعه اضافه کرد: بزرگان ما همواره شخصیت موثری در کشور بودند و با مسئولیت هایی که داشتند کمک موثری به پیشرفت دین و انقلاب اسلامی کرده اند.

وی با اشاره به عدم صدور حکم شهردار منتخب شورا از سوی وزارت کشور اظهار داشت: نامه‌ای از سوی وزارت کشور با این مضمون که تاکنون احراز صلاحیت صورت نگرفته به شورا رسیده است.

سفید بیان داشت: شورای شهر نیز پاسخ داده که باید ظرف 10 روز یا باید حکم صادر می شده و یا اینکه عدم احراز صلاحت شود که متاسفانه هیچکدام صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: این نامه نیز بی‌پاسخ مانده و در شورا مطرح شد که شورای حل اختلاف به موضوع اختلافی شورای شهر یزد و وزارت کشور ورود کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: این موضوع با رأی اکثریت اعضای شورای‌شهر یزد به شورای حل اختلاف ارجاع خواهد شد تا وضعیت شهردار یزد تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز