خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

تاخیر در صدور حکم شهردار به ضرر یزد است/ وزارت کشور سریعتر تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۱۰

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حکم شهردار جدید یزد با گذشت 60 روز همچنان صادر نشده گفت: یزد از تاخیر در صدور حکم شهردار متضرر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به روند انتخاب شهردار یزد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر یزد اتفاق نظر روی این گزینه اظهار داشت: این انتخاب جناحی و سیاسی نبود و همه به توانمندی آقای فرهمند اعتماد داشتند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید در مدت مشخص یا شهردار را تایید کند و یا دلایل عدم تایید را بیان کند گفت: با وجودی که 60 روز از انتخاب شهردار یزد می‌گذرد هنوز حتی دلیل عدم تایید را مطرح نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه وزارت کشور سریعتر تعیین تکلیف کند خاطرنشان کرد: این روند قطعا برای ‌شهر یزد خوب نیست و تاخیر در انتخاب شهردار یزد بسیاری از امور مربوط به شهر و شهرداری را معطل کرده است.

‌محسن ابوترابی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه وضعیت عمومی شهر خیلی مناسب نیست گفت: هرچند مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و دشمنان علیه نظام شیطنت می‌کنند اما واقعیت این است که باید به مردم امید بیشتری داد.

وی با اشاره به اینکه تاخیر در انتخاب و معرفی مسئولان یزد در استانداری و شهرداری خوب نیست گفت: به حمدالله روند انتخاب استاندار به پایان رسید ولی در انتخاب شهردار همچنان تاخیر ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر یزد در موارد مختلف با یکدیگر اتفاق نظر دارند گفت: در انتخاب شهردار این نگرانی وجود داشت که در بین اعضای شورا اختلاف به وجود بیاید که به حمدالله این روند رخ نداد و اعضای شورا بر روند انتخاب شهردار اتفاق نظر داشتند.

ابوترابی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خواست که به موضوع شهردار یزد ورود پیدا کند تا وزارت کشور به این روند سرعت بیشتری بدهد و جلوی این تاخیر را بگیرد.

شورای شهر سر وقت قانونی شهردار را انتخاب و به وزارت کشور اعلام کرد اما روند انتخاب شهردار طولانی شده و هر روز که این روند بیشتر معطل شود، مردم شهر بیشتر متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز