خبرگزاری کار ایران

تجهیز 9 شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی به شبکه فیبر نوری

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۷۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی و مدیر مخابرات منطقه استان در شهرک صنعتی توس به بررسی مسائل حوزه ارتباطات و شبکه فیبرهای نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداختند.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم، در بازدید از فاز 4 شهرک صنعتی توس که به همراه مدیر مخابرات منطقه استان انجام شد، اظهار کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، زمینه لازم را برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم کرده و تأمین زیرساخت های مخابراتی نقش موثری در حضور سرمایه گذاران صنعتی دارد.

وی با اشاره به مزیت‌های اتصال شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شبکه فیبر نوری افزود: یکی از مهمترین اولویت های زیرساختی، شبکه فیبر نوری بوده زیرا واحدهای صنعتی و تولیدی به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و با اتصال به تکنولوژی های مخابراتی می توانند خدمات مختلفی در بخش های ارتباطی خود ارائه کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: مخابرات منطقه توجه ویژه ای به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد و  امیدوارم با تعامل بیشتر با یکدیگر در راستای رفع مسائل صنعتگران در حوزه های ارتباطی گام های موثری برداریم و شاهد ارائه خدمات مطلوب به صاحبان صنایع باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر 31 شهرک و ناحیه صنعتی دارای تلفن ثابت بوده و شهرک‌ها و نواحی صنعتی توس، تربت حیدریه 1،تربت حیدریه2، کاویان،کاخک، قوچان1،تایباد، سبزوار2 و مه ولات به شبکه فیبر نوری تجهیز هستند و 5 شهرک تربت جام، باخرز، درگز ، قوچان2 و عطار و همچنین فاز 4 توس هم تاپایان سال تجهیز می شوند.

در ادامه علی کارگزار  مدیر مخابرات منطقه استان خراسان رضوی، گفت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته نسبت به تامین زیرساخت های مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همکاری و مساعدت لازم انجام می شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت در تامین فیبر نوری، اجرای طرح فیبر نوری شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال حمایت از کالای ایرانی از اولویت های اصلی مخابرات استان بوده و با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز