خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز در گفت وگو با ایلنا :

منشا بوی نامطبوع تهران ، ربطی به کرج ندارد/ نباید بدون دلیل و مدرک صحبت کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۶۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در واکنش به خبر منشا بوی بد تهران در روزهای گذشته گفت: انتشار بوی بد تهران هیچ ربطی به استان البرز و شهر کرج ندارد.

فردین حکیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: اگرچه به‌طور دقیق نمی‌توانیم درباره این اتفاق اظهار نظر کرد اما یقین دارم که منشا بوی بد تهران ربطی به استان البرز ندارد.

وی افزود :چند روز گذشته چندباری از  تهران تماس گرفتند و این موضوع را مطرح کردند به آنها نیز گفتم  منشا بوی تهران در کرج نیست. البته اگر اعلام کنند که از  فلان نقطه کرج  بوی بدی منتشر می‌شود حتما پیگیری کرده  و نظر  اداره محیط زیست استان را اعلام می کردیم  ولی اینکه یک نفر بگوید که منشا بو در  کرج است درست نیست. نباید کلی و بدون مدرک و دلیل صحبت کرد .دلایل شان را با جزییات  مطرح کنند حتما پیگیری خواهیم کرد.  

 وی در پاسخ به این پرسش که  آیا می‌توان به‌ خاطر وزش بادهای تهران که در بیشتر مواقع از غرب به شرق است منشا بو را کرج دانست ، افزود: درست است که جهت باد تهران به این شکل است اما اگر این بو منشاش از کرج بود  باید بخشی از استان البرز  را هم درگیر می‌کرد . در صورتی که هیچ بوی بد و مشکوکی در آن روز در استان به مشام نرسید. 

حکیمی اضافه کرد : اگر منشا بو در در کرج بود حتما ابتدا یک نقطه‌ از کرج را درگیر می‌‌کرد و بعد به سمت تهران می آمد. بنابراین نه تنها نمی پذیرم که منشا بوی تهران کرج بوده بلکه آن را تکذیب هم می‌‌کنم، مگر اینکه اعلام کنند  منشا بو فلان نقطه کرج است. 

چهارشنبه گذشته -12 دی ماه - بوی نامطبوعی تهران را فرا گرفت. بسیاری از مسئولان دولتی و شهری و برخی از کارشناسان محیط زیست گمانه زنی‌‌های متعددی را به عنوان منشأ بوی نامطبوع تهران مطرح کردند؛ اما  در نهایت و با اعلام این که منبع بو هنوز کشف نشده  قرارشد به تحقیقات خود در این زمینه ادامه دهند.

 در  آخرین خبر  نیز  علت و منشا بوی بد تهران کرج اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز