خبرگزاری کار ایران

اتفاقی بی‌نظیر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۷۲

با امضای تفاهم‌نامه‌دو جانبه‌ای که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری بین «شهرداری مشهد» و «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی»و با همراهی «بنگاه رسانه‌ای سرمایه گذاری آخرین خبر» انجام شد، مقدمات راه اندازی اولین کارخانه نوآوری در مشهد فراهم شد .این تفاهم نامه به زودی و با همکاری معاونت علمی و توسعه شتاب دهنده فردوسی تبدیل به تفاهم نامه سه جانبه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با سفر معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به استان خراسان رضوی اولین کارخانه نوآوری، عصر دیروز با امضای تفاهم‌نامه‌ای دو جانبه بین «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» و «شهرداری مشهد» راه‌اندازی می‌شود.

دکتر «اسماعیل قادری فر»، معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری، با اشاره به جزئیات راه‌اندازی اولین کارخانه نوآوری در شهر مشهد گفت: با توجه به ظرفیت بیش از حد تصور و فوق‌العاده مجموعه «آخرین خبر» و همچنین فعالیت های موثر و قابل‌تحسین مجموعه «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» طی 4 سال اخیر، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای گسترش چتر حمایتی خود از این مجموعه، اولین کارخانه نوآوری را طی تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه بین «معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» و «شهرداری مشهد» راه اندازی خواهد کرد. تفاهم‌نامه بین شهرداری مشهد و شتاب دهنده فردوسی با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در محل مرکز نوآوری شهرداری مشهد به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، درصدد هستیم در برخی پهنه‌های صنعتی شهر مشهد نظیر کارخانه قدیمی کوکا کولا که جنبه نوستالژیک دارد، اولین کارخانه نوآوری در حوزه کسب و کار را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای مذهبی جهان و پایتخت معنوی شیعیان، حضور بیش از 20 تا 30 میلیون زائر در این شهر و زیرساخت های خوبی که از نظر فضا و امکانات و اثرگذاری در جهان اسلام داریم، شتاب دهنده کسب و کار فردوسی به عنوان شتاب دهنده‌ای فرهنگی در حوزه کسب و کارهای نرم و هویت ساز، قطعاً می‌تواند زنجیره ارزش سازی را برای توسعه کسب و کار و رسوخ نوآوری‌های فرهنگی ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز