خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی در نطق میان دستور:

زیر لحاف اعتدال چه می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۹۵

آیا قرار است رساله دکترای خود را که در دانشگاه گلاسکوی انگلیس ارائه دادید که مربوط به تعطیلی شرع اسلام می‌شد و اطلاعات مهمی را در آن با وقاحت در اختیار انگلیسی‌ها قرار دادید با شعار اعتدال فرقه‌گرایی دیگری پایه‌گذاری کنید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با متهم کردن رییس جمهور به رفتارهای دوگانه گفت: یک بار و برای همیشه بگویید زیر لحاف اعتدال چه می گذرد؟

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور با بیان اینکه اظهارات اخیر رییس جمهور در وزارت کشور و نشست مطبوعاتی جای انتقاد و نقدهای دلسوزانه دارد، گفت: در نشست خبری رییس جمهور حضور رسانه‌های دولتی بسیار پررنگ بود و رسانه‌های منتقد حضور نداشتند. می‌خواستند بیایند و به آنها گفتند جا نداریم.

نماینده مردم مشهد هدف رسانه‌های منتقد را اعتراض به رفتار سیاسی و اجتماعی دولت عنوان کرد و افزود: تخریب و تهدید که در تاریخ ریاست جمهوری اسلامی کم سابقه بوده است، پای نهادهای ملی را به میان کشیدن، پرداختن شما به حاشیه‌ها و به زبان آوردن الفاظ فاقد محتوای فرهنگی و منکوب کردن منتقدین که توسط رسانه‌های حامی شما نیز حمایت می‌شود و با الفاظ افراطی‌ها، بی‌شناسنامه‌ها، شهروندان درجه دو، دلواپس‌ها، عصر حجری‌ها، از جای خاص تغذیه شونده‌ها، اقلیت‌ها به پشت سر نگاه کننده‌ها، آخرت نشناس‌ها، زمین خورده‌ها، آیا این الفاظ و القاب از روی انصاف است؟

این نماینده مجلس خطاب به روحانی ادامه داد: آقای روحانی بودجه رسانه‌های دولتی که شما را حمایت می‌کنند بالغ بر صدها میلیارد تومان است و بودجه رسانه‌های حامی شما هم بالغ بر صدها میلیارد تومان است. این بماند و اضافه شود حمایت رسانه‌های خارجی از دولت شما. کجای این رویه مظلوم‌نمایی دارد که رسانه و روزنامه منتقد خود را تخریب می‌کنید و آنها را تهدید و به دادگاه می‌کشانید. کریمی قدوسی با تاکید براینکه از جمع کثیری که آنها را اقلیت می‌دانید واهمه دارید و از منطق آنها می‌ترسید، اظهار کرد: شما قدرت پاسخگویی به مواضع منطقی و خردمندانه و دلسوزانه و انقلابی آنها را ندارید و از این رو دست به تکذیب، تهدید و تخریب آنها زده‌اید.

وی به وعده رییس جمهور برای رفع مشکلات اساسی در صد روز اول دولت اشاره کرد و گفت: آقای روحانی شما در یک سال گذشته ۱۹ لایحه به مجلس فرستادید قول داده بودید در ۱۰۰ روز اقداماتی اساسی برای رفع مشکلات و موانع زندگی مردم انجام دهید. در یک سال گذشته حتی یک لایحه هم برای اقتصاد مقاومتی برای مجلس نفرستادید. فقط دو لایحه بودجه ۹۳ و اصلاح بودجه ۹۲ در فضای اقتصادی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به اظهارات روحانی مبنی براینکه دولت پایه پولی را افزایش نداده اشاره کرد و افزود: چرا از مردم پنهان می‌کنید؟ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از صندوق ذخیره توسعه گرفتید که درآمد وصول نشده بوده و با این کار عملا پایه پولی را افزایش داده‌اید و بزرگترین کارگاه تولید مسکن را به رکود کشاندید.

وی با متهم کردن رییس جمهور به رفتارهای دوگانه یادآور شد: در دیدار با پرسنل وزارت اطلاعات می‌گویید یک کشور است، یک رهبر است. افراطیون دم از ولایت می‌زنند ولی در عمل ژست اپوزیسیون می‌گیرند و ملت عزیز می‌دانند که موانع و مشکلات رفع نشده ریشه در ولایت ستیزی برخی از مسئولان و مقامات دارد. آقای روحانی اعتدال یک بینش و روش است آیا قرار است رساله دکترای خود را که در دانشگاه گلاسکوی انگلیس ارائه دادید که مربوط به تعطیلی شرع اسلام می‌شد و اطلاعات مهمی را در آن با وقاحت در اختیار انگلیسی‌ها قرار دادید با شعار اعتدال فرقه‌گرایی دیگری پایه‌گذاری کنید؟ یک بار و برای همیشه بگویید زیر لحاف اعتدال چه می گذرد؟

نماینده مردم حوداثپس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را یک طرح براندازانه و کودتای سیاسی خواند و گفت: ‌ آن حوادثیک اختلاف شخصی نبود که شما متوجه افراد کرده و بخواهید آن را پاک کنید و در انتصابات دولت خود از افراد منتصب به فتنه استفاده کنید و آن را توجیه هم کنید.

کریمی قدوسی با طرح این پرسش که آقای روحانی شما خودتان چرا دائم به دولت پشت سر نگاه می‌کنید؟، اظهار کرد: عدم تحرک و تصمیم‌گیری و ریسک پذیری که لازمه پیشبرد امور است را با سیاه نمایی گذشته به دست فراموشی می‌سپارید. آقای روحانی تاریخ یعنی عبرت، یعنی نگاه به پشت سر و دستگیری از گذشته برای آینده. آقای روحانی شما می‌خواهید دولت خود را که نتوانسته‌اید در آن تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درستی انجام دهید با تهمت و افترا به پای نهادهای عمومی می‌گذارید.

وی همچنین با طرح این پرسش که چرا تهدید می‌کنید در آینده حرف‌هایی می‌زنم؟، گفت: از مواضع شما برمی‌آید که در آینده نزدیک به نهادهای مقدس حماسه‌ساز حمله خواهید کرد، کارهایی که آقای هاشمی و خاتمی هم نتوانستند انجام دهند. بدانید که اگر آن روز برسد شما یکسره تمام مشروعیت خود را از دست خواهید داد. آقای روحانی کلام آخر، باز هم از شما می‌خواهیم حماسه‌وار عمل کنید و اینقدر به حاشیه ها نپردازید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز