خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون مطبوعاتی بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت تبلیغات

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۳۰

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چارچوب سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و سرمایه‌ ایرانی، از ظرفیت‌‌های بخش خصوصی در حوزه تبلیغات استفاده می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تبلیغات، در کارکرد دوگانه خود از یک سو پاسخ‌گوی نیاز مردم است و از سوی دیگر اهداف تولیدکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد تولیدمحور برآورده می‌سازد، گفت: استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی در عرصه تبلیغات، چهره این صنعت را در عصر حاضر دگرگون ساخته و موجبات توسعه اقتصاد نوآورانه، دانش‌بنیان و تولیدمحور را محقق می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای تبلیغاتی در چارچوب سیاست‌های حمایتی دولت قرار دارد، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف جلب مشارکت عمومی برای سرمایه‌گذاری و اجرای فعالیت‌‌های تبلیغاتی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد برنامه‌ریزی کرده و برای اجرای آن تلاش می‌کند.

به گفته معاون مطبوعاتی، در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های تبلیغاتی می‌توان با هم‌افزایی، ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد ملی تقویت کرد تا شاهد حرکت پر شتاب‌تری به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز ۳ رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است؛ همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها، پانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز