خبرگزاری کار ایران

دعوت سلطانی‌فر از مدیران رسانه‌ برای شرکت در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۹۸

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از مدیران مسئول رسانه‌ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد سلطانی‌فر با اعلام این مطلب، گفت: هماهنگی‌های لازم با مرکز ماهر وزارت ارتباطات و پلیس فتا برای افزایش ضریب امنیت انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات هیات ویژه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات رأس ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ روز یکشنبه(۲۷ آبان‌‌ماه) و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی e-rasaneh.ir برگزار می‌شود، گفت: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رأی‌گیری و تایید کمیته سه‌نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اعلام می‌شود.

سلطانی‌فر از تایید صلاحیت ۱۶۷ نفر از نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات خبر داد و افزود: نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، درصورت تمایل به انصراف می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند و تا یک‌ساعت قبل از شروع انتخابات(ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۷آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به‌صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

وی افزود: مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور وضعیت خود را درباره شرکت در انتخابات مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز