خبرگزاری کار ایران

جزئیات کمک‌های وزارت ارشاد به نهادهای مختلف/فهرست موسسات، انجمن‌ها، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌هایی که از دولت پول گرفته‌اند+جدول

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۷۱

وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی جدول کمک‌های خود را به نهاد‌ها و اشخاص حقوقی در سال ۹۶ و سال ۹۷ اعلام کرده است که حاوی جزئیات ارقام اهدایی دولت به برخی موسسات، نهادها، انجمن‌ها و خبرگزلری‌ها است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، در سال ۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ۶۴ موسسه و شخصیت حقوقی ثبت شده براساس ردیف بودجه‌ای خود، کمک مالی کرده است.

صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان و روزنامه‌نگاران و هنرمندان ۲۸ میلیارد تومان، انجمن موسیقی ایران ۵۵۰ میلیون تومان، انجمن شاعران ۲۰۰ میلیون تومان، انجمن قلم ۳۰ میلیون تومان، انجمن هنرمندان حاجی‌آباد ۵۷ میلیون تومان، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان ۷۰۰ میلیون تومان، خانه هنرمندان ایران ۲۰۰ میلیون تومان، موسسه انجمن هنرهای نمایشی ایران یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان، بنیاد فرهنگی رودکی ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، خانه موسیقی ۱۸۰ میلیون تومان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر حدود ۱۶ میلیارد تومان، موسسه مطبوعاتی نشرآوران ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان و موسسه هنرمندان پیشکسوت ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان مهر ۹۷ از وزارت ارشاد کمک دریافت کرده‌اند.

همچنین وزارت ارشاد در سا ل ۹۶ به ۱۹۱ موسسه و شخصیت حقوقی کمک مالی کرده است. ازجمله انجمن سینمای جوانان ایران ۲۷ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان، خانه هنرمندان ایران ۱۰۰ میلیون تومان، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ۵۰ میلیون تومان، خبرگزاری رسا ۱۰۰ میلیون تومان، خبرگزاری سلامت ۵۰ میلیون تومان، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی یک میلیارد، دفتر شعر جوان ۲۵۰ میلیون تومان، موسسه شهر کتاب حدود ۵۰۰ میلیون، موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران بیش از ۱۷ میلیارد تومان، صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان ۵۸ میلیارد تومان و موسسه فرهنگی هنری توسعه هنرهای معاصر ۳۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کمک مالی شده است.

وزارت ارشاد در سال ۹۶ به ۱۹۱ موسسه در مجموع ۳۶۲ میلیارد و ۹۹۸ میلیون و ۷۹۰ هزار و۹۱۱ تومان و تا پایان مهر ۹۷ به ۶۴ موسسه ۱۲۶ میلیارد و ۵۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کمک مالی کرده است که ریز فهرست آن را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز