خبرگزاری کار ایران

چهار مدیر بلندپایه ارشاد تا پایان مهر ترک مسئولیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۳۶

با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت‌های مدیریتی، تا پایان مهر ماه چهار مدیر وزارت ارشاد سمت‌های خود را واگذار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی  وزارت ارشاد  اعلام کرد در پی ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی، این قانون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همچون سایر دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

در حال حاضر ٤ نفر از مدیران این وزارتخانه مشمول این قانون می‌شوند که پیش از موعد مقرر، نسبت به جایگزین شدن افراد جدید اقدام خواهد شد.

 رییس جمهور قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را شهریور امسال به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

براساس ماده‌ واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان - مصوب ١٣٩٥-، از تاریخ ابلاغ این قانون، بکارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ / ۷ / ۱۳۸۶ و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع می‌باشد.

براساس این خبر، محمدمهدی حیدریان (رئیس سازمان سینمایی)، سیدمرتضی موسویان (ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال)، مظاهر برادران (مدیرکل بازرسی وزارت ارشاد) و یکی دیگر از مدیران این وزارتخانه، از گزینه‌هایی هستند که احتمالاً با اجرای این طرح از وزارت ارشاد می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز