خبرگزاری کار ایران

با اعلام دبیرخانه؛

اسامی نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۰۲

اسامی نهایی نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد.

به گزارش ایلنا، هیات ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسوول، امروز با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل و صلاحیت ۱۶۷ نامزد این دوره تایید شد.

بر اساس این گزارش، سامانه جامع رسانه‌های کشور ضمن ارسال پیامک برای این افراد، فهرست اسامی این افراد را در صفحه اول سامانه منتشر کرد.

همچنین نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌ها از آخرین وضعیت خود مطلع شوند.

شایان ذکر است، نامزدها مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف «صرفا می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه های کشور» اقدام کنند و از امروز ۲۲ آبان تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۷ آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

مطابق تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات، تایید صلاحیت نامزدها و کمیته نظارت بر انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول، متشکل از نمایندگان ۳ قوه در هیات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز