خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

تمام توان‌مان را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بکار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۱۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با همراهی فرماندار فردیس از ۳ کارخانه تولیدی شهرک صنعتی سیمین دشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی شهرک صنعتی سیمین دشت در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه در هر کدام از شهرستان‌های استان البرز، ادارات صنعت، معدن و تجارت مستقر است همکاران ما طی بررسی های نوبه ای خود واحدهای صنعتی را که با مشکلات مواجهند رصد کرده و به اطلاع می رسانند. سپس ما به اتفاق مسئولان شهرستان از واحدها بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات قرار می گیریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره روند حل مشکلات واحدهای صنعتی، تصریح کرد: قطعا اگر مشکلات در سطح شهرستان یا استان قابل حل باشد در اسرع وقت، حل خواهد شد. همچنین اگر نیاز شد موارد در ستاد تسهیل استانی یا ستاد تسهیل ملی مطرح می‌شود تا آن مشکلات با هم افزایی دیگر دستگاه‌های ملی و استانی مرتفع شود.

شاهمرادی عمده مشکلات مطرح شده واحدهای صنعتی بازدید شده را تسهیلات بانکی، تامین مواد اولیه و مشکلات ارزی ذکر کرد و افزود: با تمام توان و از طریق رایزنی با کلیه دستگاه‌ها، سعی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز