خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

صنایع کوچک و متوسط نقشی بزرگ در سپهر جهانی صنعت بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره تهدیدات فراروی صنایع کوچک و متوسط گفت: این صنایع در مقابل برخی از بحرانها، شرایط، جریانات اجتماعی و روابط بین کشورها ممکن است دچار مشکل شوند بنابراین لازم است که دولت در زمینه های مختلف از این صنایع حمایت کند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی درباره تعاملات صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: صنایع بزرگ ممکن است نیازهایی داشته باشند که صنایع کوچک می توانند آن نیازها را مرتفع کنند ثانیا صنایع بزرگ، مواد یا کالاهایی را تولید می کنند که تبدیل به مواد اولیه برای صنایع کوچک خواهد شد. بنابراین صنایع کوچک با سرمایه کم و نیروی انسانی محدود خود، نقش بسیار مهمی را در حوزه صنعت و تعامل با صنایع بزرگ ایفا می کنند.

بنا به گفته شاهمرادی، تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، آموزش و ارائه کمک های فنی در بحث صادرات و حمایت های لازم در جهت تامین مواد اولیه از جمله بسته‌های حمایتی دولت از صنایع کوچک و متوسط در کشور و استان البرز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه درباره دستاوردهای آن گفت: اولا در حین برگزاری نمایشگاه و ثانیا بلافاصله پس از اتمام نمایشگاه باید اقدامات لازم در جهت توسعه صادرات واحدهای صنعتی و افزایش فروش آنها در داخل کشور صورت پذیرد. همچنین با توجه به حضور هیات های مختلف داخلی و خارجی در خلال نمایشگاه، انتظار داریم قرارداد ها، تفاهم نامه ها و شیوه های همکاری مشترک به سرعت تدوین و اجرایی شود تا بتوانیم حجم تجارت این واحدهای را بیشتر کنیم که طبیعتاً از پی افزایش فروش بحث افزایش شیفت‌های کاری و افزایش اشتغال خواهد بود که همه این موارد در نهایت منجر به افزایش سرمایه ملی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز