خبرگزاری کار ایران

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۵۲

مراسم تودیع و معارفه مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز با حضور جهانگیر شاهمرادی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، هیات رئیسه اتاق اصناف و بازرسان واحد بازرسی و نظارت در محل سالن همایش های اتاق اصناف برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ابتدای مراسم تودیع و معارفه مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز، گفت: جایگاه بازرسی اصناف، جایگاه بسیار مهمی است اما کارکرد بازرسی تنها به جنبه نظارتی آن محدود نمی شود و بازرسی اصناف باید در راستای معرفی کاسب های خوب نیز قدم بردارد.

وی افزود: بازرسان اصناف باید در حوزه اصناف کار کنند و به هیچ وجه  مجاز به ورود در حوزه صنعت نیستند چرا که نظارت در این حوزه جزو وظایف بازرسان اصناف نیست.

شاهمرادی ضمن حساس دانستن حوزه بازرسی و نظارت اصناف، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بازرسی اصناف برقراری نظم و ایجاد آرامش در درون بازار است به همین دلیل بازرسان اصناف باید در پی ایجاد فضایی باشند تا در نهایت به تفاهم و تعاملی فراگیر مابین مردم و بازار ایجاد شود که در همین راستا ضروری ست که اتاق اصناف نظارت دقیقی بر این حوزه داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های "رمضان رستمی" تقدیر و "علی بیات" به عنوان مدیر جدید بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز