خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبرداد:

پلمب مدرسه طبیعت در مشهد/ مدرسه مجوز نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۸۳

مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: نخستین مدرسه طبیعت کشور در مشهد پلمب شد.

به گزارش ایلنا، مهدی مجیدی‌فر در بیان دلایل پلمب این مدرسه گفت: طبق قانون هر مجموعه‌ای که بخواهد تحت عنوان مدرسه فعالیت کند، باید مجوز لازم را از آموزش و پرورش داشته باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند کاری مرتبط با فعالیت‌های آموزشی صورت دهد.

مجیدی‌فر افزود: وقتی عنوان مدرسه به یک مجموعه تلقی می‌شود منظور مکانی است که فعالیت آموزشی دارد و باید مجوز داشته باشد اما مدرسه طبیعت فاقد مجوز بود و این مساله غیرقانونی است.

وی ادامه داد: علاوه بر تذکراتی که به این مدرسه دادیم، دو دستگاه متولی دیگر نیز به این مدرسه تذکر دادند اما فعالیت ادامه پیدا کرد و در نهایت فعلا فعالیت مدرسه متوقف شد تا دوستان به صورت قانونی به دنبال مجوز باشند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر مدرسه طبیعت تبدیل به مدرسه شد باید مطابق قانون آموزشی فعالیت کند و سپس فعالیت‌های فوق برنامه را با هماهنگی اولیاء داشته باشد.

مجیدی‌فر با طرح این سوال که اگر در این مدرسه اتفاقی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود؟ خاطرنشان کرد: این مدرسه باید مجوز می‌‌داشت و به دلیل همین نداشتن مجوز، پلمب شده است.

سنگ بنای مدرسه طبیعت مشهد از سال 92 گذاشته‌ شد و پس از آن بیش از 40 مدرسه در سایر شهرهای کشور این مدارس طبیعت را پایه گذاری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز