خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار به فرمانداران برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۱۱

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از تأکید استاندار تهران به فرمانداران برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی شهری، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص تلاش برای تأمین حداکثری کلاس‌های درس در استان تهران، اظهار داشت: جلسه تأمین فضاهای آموزشی و پرورشی در سطح استان تهران به ریاست مهندس مقیمی استاندار پایتخت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه‌ که با عنوان تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز تهران تشکیل شد، تمام فرمانداران استان تهران و مسئولان استانی به همراه مدیران کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستانهای استان تهران نیز حضور داشتند.

شهری با اشاره به دستور استاندار تهران برای تأمین فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: استاندار تهران در جلسه مذکور به فرمانداران تأکید کرد برای تأمین ۱۶ هزار کلاس درس مورد نیاز استان تهران و حذف مدارس دو شیفته و متراکم، از منابع شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، موسسات مالی و اقتصادی و کارخانجات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین استاندار تهران به معاونت هماهنگی امور عمرانی مأموریت داد تا بخش قابل توجهی از منابع مورد نیاز را از محل تبدیل به احسن املاک مازاد آموزش و پرورش در مناطق مختلف تأمین نمایند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: بر همین اساس، میزان تعهدات هر یک از فرمانداران استان تهران برای کمک به تأمین ۱۶ هزار کلاس درس نیز مشخص شد.

به گفته علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، وضعیت فضاهای آموزشی استان تهران در قیاس با سایر استان‌ها مطلوب نیست و تهران علی رغم آنچه تصور می‌شود، جزء کم برخوردار‌ترین استانهای کشور در خصوص فضاهای آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز