خبرگزاری کار ایران

میزبانی شبکه پنج از سفرای صربستان و فلسطین

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۱۸

برنامه «سفیران» این هفته میزبان سفرای کشور صربستان و فلسطین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، برنامه سفیران پنج‌شنبه شب (۱۰ آبان ماه) میزبان درآگان تو دو رو ویچ سفیر صربستان در ایران خواهد بود که در این برنامه پیرامون موضوعاتی مانند تحریم‌های اقتصادی و آثار آن، راهکارهای مشترک دو جانبه، مسائل سیاسی و فرهنگی و.... به گفتگو می‌نشیند.

همچنین این برنامه جمعه شب ( ۱۱ آبان ماه ) با صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران درباره موضوعاتی همچون وضعیت و جایگاه فلسطین در جهان، نهادهای بین‌المللی، روابط دوجانبه فلسطین و ایران و... گفتگو می‌کند.

برنامه «سفیران» با محوریت بازنمایی تجارت خارجی ، روابط اقتصادی و دپیلماسی سیاسی – فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

این برنامه در دفتر یا اقامتگاه خود سفیران و مکان‌های کمتر دیده شده دیپلماتیک تصویر برداری شده است و درباره موضوعاتی چون، تمایلات کشورهای جهان از محصولات ایرانی، نحوه صادرات به سایر کشورها و تسهیلاتی که سفارتخانه‌ها ارائه می‌کنند، نگاه سفرا به کالاهای ایرانی و نظرشان درباره حذف دلار از معاملات فی مابین و موارد بسیاری از این دست در فضای صمیمانه به گفت‌وگو می‌نشینند.

برنامه تلویزیونی «سفیران» کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که به تهیه‌کنندگی و اجرای عبداله عبدی ساعت ۲۱بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز