خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان خبرداد:

افزایش 10 درصدی قیمت نان در گلستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۰۲

استاندار گلستان گفت: قیمت نان در گلستان 10 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی ظهر امروز یکشنبه 6 آبان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تصمیم گیری به نحوی بوده که به دنبال افزایش قیمت‌های پیش آمده، هم صنف خبازان دچار خسارت نشوند و هم مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه تحت فشار قرار نگیرند.

وی افزود: بر همین اساس، در حوزه نانوایی‌های یارانه‌ای قیمت نان بربری با افزایش جزئی در وزن چانه از 450 به 475 گرم 550 تومان و نان لواش با وزن چانه 200 گرم 220 تومان تعیین شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه نانوایی‌های آزادپز نیز سقف افزایش قیمت از 10 درصد نباید تجاوز کند.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حمایت کرده و با متخلفین در هر سطحی برخورد شود.

هاشمی همچنین با اشاره به سفر یک‌روزه به کشور قزاقستان و امضاء 10 تفاهمنامه در حوزه‌های مختلف تأکید کرد: تعداد زیادی از موارد مورد توافق در این سفر به نفع استان است که باید تلاش کنیم حداکثر ظرف یک ماه عملی شوند.

افزایش 10 درصدی قیمت نان در گلستان

وی افزود: راه اندازی خط پروازی گرگان – آکتائو که هم باری است و هم مسافری، موضوع فروش مرغ، خرید نهاده‌های دامی و ... توافقات خوبی بود که در این سفر انجام شد و باید با عملی کردن آنها پایبندی خود به توافقات بین المللی را نشان دهیم.

 وی با اشاره به موضوع راه آهن اینچه برون – قزاقستان – ترکمنستان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های فراوانی در این حوزه انجام شده و از وزرای جدید اقتصاد و راه و شهرسازی نیز موضوع را مطالبه می‌کنیم تا در اسرع وقت مشکل بدهی شرکت راه آهن به ترکمنستان که قریب به سه میلیون دلار است با اختصاص ارز دولتی یا نیمایی پرداخت شود.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به تأمین و توزیع لاستیک برای کامیون داران و نهاده‌های دامی برای مرغداران استان خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر و نوسانات بازار تلاش کردیم شاهد کمترین مشکل در استان باشیم و از این نظر، همکاری مسئولین و مردم قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز