خبرگزاری کار ایران

الویری مطرح کرد :

عدم تخصیص بودجه چالش جدید شورای عالی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۵۹

رئیس شورای عالی استان‌ها طی نامه‌هایی جداگانه به روحانی، جهانگیری و نوبخت خواستار تخصیص 100 درصدی بودجه سال 97 شورای عالی استان ها شد.

به گزارش ایلنا،مرتضی الویری طی نامه‌های جداگانه به رئیس جمهور، معاون اول و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشریح وضعیت نامناسب مالی شورای عالی استانها، خواستار تخصیص صد درصدی بودجه این شورا شد.
 
در بخشی از نامه مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها آمده است: در هفت ماه از ابتدای سال جاری از سرجمع اعتبار پیش‌بینی شده ، معادل 21/2 درصد از بودجه شورای عالی استان‌ها محقق شده است.
 
با عنایت به مفاد آیین‌نامه نحوه هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور موضوع تصویب نامه شماره 34991/ت/63487 مورخ 29/02/1392 درخصوص هزینه های ستادی اعضای محترم شورای عالی استان‌ها و نیز شوراهای اسلامی استان‌ها بودجه این شورا محقق نشده و موجبات ایجاد مطالبات معوق و نارضایتی را فراهم کرده است.
 
 سپاسگزار است در راستای سیاست‌های دولت محترم مبنی بر تقویت جایگاه شوراهای اسلامی و حفظ شأن شخصیت حقوقی 37000 واحد شورایی و ارتقاء جایگاه حقیقی قریب به 120 هزار نفر عضو منتخب مردم شریف و باتوجه به همراهی حداکثری شوراها در این دوره با دولت محترم دستور فرمایند منوال سنوات گذشته نسبت به تخصیص 100درصدی بودجه مصوب سال جاری مساعدت ویژه به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز