خبرگزاری کار ایران

سجادی در پایان جلسه با جهانگیری؛

پاداش های معوق ورزشکاران هفته آینده پرداخت می شود / قول مساعد برای رفع مشکلات مالی فدراسیونها

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۸۱

در این نشست به مسائل بودجه در حوزه ورزش اشاره شد و معاون اول رئیس جمهوری هم قول مساعد داد تا بتوانیم با توجه به رویدادهایی که درعرصه ورزشی وجود دارد اقدامات لازم صورت بگیرد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از حمایت دولت برای پرداخت پاداش قهرمانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی امشب پس از پایان نشست معاون اول رئیس جمهوری با روسای فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی در جمع خبرنگاران درباره این نشست اظهارداشت: در این نشست گزارش هایی درباره روند و نحوه انتخاب ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون ارائه شد.

وی افزود: البته در این نشست تعدادی از رئیسان فدراسیون های ورزشی گزارش ها و پیشنهادهای خود را درباره مسائل ورزشی با معاون اول رئیس جمهوری در میان گذاشتند.

سجادی درباره پاداش های قهرمانان که از گذشته تاکنون پرداخت نشده است گفت: معاون اول رئیس جمهوری قول داد که انشاالله در هفته آینده بتوانیم پاداش این ورزشکاران را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه درباره بودجه چه مباحثی در این نشست مطرح شد؟ گفت: در این نشست به مسائل بودجه در حوزه ورزش اشاره شد و معاون اول رئیس جمهوری هم قول مساعد داد تا بتوانیم با توجه به رویدادهایی که درعرصه ورزشی وجود دارد اقدامات لازم صورت بگیرد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: قرار است حمایت هایی از سوی دولت صورت گیرد تا بخشی از مشکلات مالی فدراسیون ها برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی اینچئون چیست؟ گفت: کاروانی که به این دوره از بازی ها اعزام می شود امیدوار کننده است و امیدواریم که شاهد موفقیت های ورزشکاران در این رویداد آسیایی باشیم.

این نشست با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان این وزارتخانه و روسای فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در ساختمان مرکزی سئول برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز