خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبر داد:

پیشرفت 80 درصدی بزرگراه مقدس اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۵۷

شهردار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی ۸۰ درصد بوده و این پروژه در روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به نیازها و تقاضاهای‌مکرر مدیریت کلان شهری، گستره فعالیت‌ها و حجم خدمات شهرداری، بهره‌مندی از امکانات و تکنولوژی‌های نوین ضروری و اجتناب ناپذیر است . 

وی افزود: بهره‌مندی از فن‌آوری‌های‌نوین و تجهیزات پیشرفته ضمن کاهش هزینه‌ها، ارتقای کیفی و صرفه‌جویی در هزینه تمام شده طرح‌های عمرانی را در پی داشته و نقش بسزایی در مدیریت زمانبندی پروژه‌ها و تسهیل خدمات رسانی به مردم دارد. 

شهردار اردبیل ادامه داد: شهرداری اردبیل با عقد قرارداد و به کارگیری دستگاه‌های wr و ماشین آلات پیشرفته تحکیم زیرساخت، برای اولین بار در مجموعه شهرداری‌های استان و به صورت پایلوت در پروژه بزرگراه مقدس اردبیلی گام‌های موثری را در خدمات رسانی به شهروندان برداشته است. 

لطف‌اللهیان افزود: با استفاده از تکنولوژی بازیافت سرد آسفالت ضمن حصول بستری مقاوم و متراکم، اثار زیانبار زیست محیطی و بار ترافیکی کاهش یافته و حدود ۳۰  درصد صرفه جویی در هزینه‌های مالی پروژه را شاهد هستیم .

وی گفت: قطعا توسعه تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین، منجر به مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری در خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان شود.

شهرداراردبیل بیان کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی تاکنون در حدود ۸۰ درصد بوده و در روزهای آتی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز