خبرگزاری کار ایران

بررسی و نقد لایحه برنامه پنج ساله سوم شهر تهران از منظر میراث فرهنگی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۳۰

چهارمین نشست از سلسله نشست‌هاى کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با توجه به ضرورت ارائه لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین نشست از سلسله نشست‌هاى کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با توجه به ضرورت ارائه لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر با تمرکز بر مباحث فرهنگی، اجتماعی و گردشگری پایتخت در حوزه کمیته  برگزار خواهد شد.

حسن خلیل آبادی (رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران، ری و تجریش)، محمدجواد حق شناس (رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورا)، ولی الله شجاع پوریان (معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران)، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، مدیرعامل برج میلاد، مدیر باغ موزه دفاع مقدس، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، مدیر اراضی عباس آباد، دلاور بزرگ نیا (مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران) و سعید اوحدی ر(ئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) به همراه اعضای هیئت علمی برخی از دانشگاه‌ها، کارشناسان مربوطه و معاونان برنامه‌ریزی سازمان‌ها و معاونت‌های مذکور در این جلسه حضور خواهند یافت.

این نشست تخصصی، روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه از ساعت ۹ الى ۱۱ در سالن الغدیر واقع در ساختمان شماره ۲ شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برگزار می‌شود.

پیش از این نیز کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان حوزه فرهنگی و گردشگری به بررسی و اصلاح حوزه میراث فرهنگی و گردشگری لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران پرداخته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز