خبرگزاری کار ایران

سردار گودرزی خبرداد:

دستگیری باند حرفه‌ای سرقت طلا و جواهرات در فارس/ اقرار متهمان به 50 فقره سرقت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۲۱۵

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان طلا و جواهرات توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در توضیح این خبر گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و سرقت طلا و جواهرات توسط افرادی ناشناس با خودروهای پژو پارس، سمند و تیبا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت .

وی افزود: پس از بررسی و تحقیق از مالباختگان مشخص شد اعضای باند سارقان حرفه‌ای با استفاده از خودرو سواری و چهره‌ای موجه با لهجه عربی و در پوشش افراد خیر به بهانه اینکه مقادیری البسه و وجه نقد برای افراد نیازمند تهیه کرده‌اند، اعتماد افراد را جلب کرده و از آنان سرقت می‌کردند.

گودرزی ادامه داد: این افراد همچنین به بهانه اینکه می‌خواهند طلا برای همسر خود خریداری کنند، درخواست مشاهده طلای مورد استفاده بانوان را کرده و با استفاده از غفلت مالباخته، این اشیاء قیمتی را می‌دزدیدند.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند سارقان پس از سرقت به شهر ری متواری شده و خود را مخفی کرده‌اند.

گودرزی گفت: پس از مشخص شدن رد متهمان، ماموران پلیس آگاهی فارس با اخذ نیابت قضائی به شهرری اعزام شده و در یک عملیات موفق پلیسی 9 سارق مورد نظر که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن یادآوری اینکه سارقان دستگیر شده حرفه‌ای بوده و در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت در شیراز اقرار کرده‌اند، گفت: متهمان بعد از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شده‌اند.

گودرزی از شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست که برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی شیراز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز