خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با عضو شورای شهر کرج مطرح شد؛

دستگیری‌ کارکنان شهرداری کرج مربوط به هفته‌ها ‌قبل است / هر 13 نفر به قید وثیقه آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۳۱

در حالی که دادستان کرج از دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری این کلانشهر به اتهام دلالی، اخذ رشوه و خرید و فروش پست‌های مدیریتی خبر می دهد ، یک عضو شورای شهر کرج دستگیری این کارکنان را خبرتازه‌ای ندانست و گفت : هر 13 نفر در چند روز اخیر به تدریج به قید وثیقه آزاد شدند.

به گزارش ایلنا ،حاجی‌رضا شاکرمی با اعلام خبر دستگیری 13 نفر ازکارکنان شهرداری  از وضعیت شهرداری کرج انتقاد کرد وگفت: بلاتکلیفی وضعیت شهردار کرج و قصور اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار این کلانشهر موجب مشکلات و ضرر شهرداری و عدم خدمات رسانی به شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بلاتکلیفی شهرداری موجب افزایش روز افزون تخلفات در بدنه شهرداری، رشد فزاینده دلالی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات و تضییع حقوق عمومی شده است.

شاکرمی گفت: عمده فعالیت این افراد کار چاق کنی، اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، خرید و فروش پست‌های مدیریتی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات، غصب عناوین و جعل است که پرونده در حال بازرسی و تکمیل تحقیقات است.

اینها همه در حالی است که محمد‌حسین خلیلی اردکانی عضو شورای شهر کرج در گفت وگو با خبرنگار ما  این دستگیری‌ها را مربوط به هفته‌های قبل دانست و گفت:علت اینکه خبر دستگیری این افراد امروز منتشر شده را نمی‌دانم اما این اتفاق در هفته‌های گذشته رخ داد و تا  آنجا که من اطلاع دارم همگی این افراد  در چند روز اخیر  به قید وثیقه آزاد شدند.

پیگیری خبرنگار ایلنا با عباس زارع ، رئیس شورای شهر کرج نیز در این خصوص به نتیجه نرسید و وی  در پاسخ به این پرسش که علت دستگیری‌ها چیست؟ گفت: « از دستگیری ها بی خبر و هیچ اطلاعی ندارم.» 

 تعداد دیگری از  اعضای شورای شهر کرج نیز از موضوع اظهار  بی اطلاعی کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز