خبرگزاری کار ایران

اعتقادی به وجود این حجم از فساد نداریم؛

حسینی: جریان فساد است که فوتبال را فاسد نشان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۷

این پرونده فساد که می‌گویند در مجلس راه افتاده یک شکایتی بود که در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شده و در حال پیگیری است و رسانه‌ای کردن آن اشتباه بود چراکه نباید تبدیل به یک جنجال رسانه‌ای برای تخریب فوتبال کشور شود.

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس گفت: بحثفساد در فوتبال ربطی به فراکسیون ورزشی مجلس ندارد.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بحثفساد در فوتبال که این روزها مطرح شده، ربطی به فراکسیون ورزشی مجلس ندارد و اعتقادی هم نداریم که این حجم فساد در فوتبال وجود داشته باشد. ممکن است فساد در فوتبال یا ورزش باشد اما ذات فوتبال و ورزش پاک است. حالا ممکن است که ۴ تا آدم خراب در فوتبال باشد اما کل فوتبال پاک است و اعتقاد داریم که کل مجموعه فوتبال پاک است.

وی افزود: چطور می‌شود در سال‌های گذشته ۱۰۰۰ تا پنالتی به درست یا نادرست در فوتبال ما گرفته‌اند یا نگرفته‌اند و همه را نادیده می‌گیریم و فقط وقتی برای پرسپولیس یک سوت اشتباه به عمد یا سهو زده شده، فوتبال فاسد می‌شود؟ به نظر من این جریان فاسد است که داد ورزش و فوتبال ما را فاسد نشان می دهد. اگر رشوه و تبانی و فساد در فوتبال ما هست که هست، این فشاد به داور و فدراسیون ون رسانه ها یک فساد دیگر است که می‌تواند ضررش بیشتر از خود فساد باشد.

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس متذکر شد: فوتبال قانون مشخصی داد و همه چیز در این رشته قانون دارد و اول خود فدراسیون باید مشکلاتش را بررسی کند و بعد وزارت ورزش و قوه قضائیه مسائل را پیگیری کنند و اگر نشد و مساله کلی باشد، در مجلس پیگیری می‌شود. مجلس هم با کسی تعارف ندارد و مطمئنا کاملا قاطع پیگیری خواهد کرد اما جای این بحثها در مجلس نیست.

حسینی در پایان گفت: این پرونده فساد که می‌گویند در مجلس راه افتاده یک شکایتی بود که در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شده و در حال پیگیری است و رسانه‌ای کردن آن اشتباه بود چراکه نباید تبدیل به یک جنجال رسانه‌ای برای تخریب فوتبال کشور شود. باید این مساله در یک فضای عادی پیگیری می‌شد و با عوامل فساد برخورد می‌شد اما الان یک جریانی به عنوان فساد در فوتبال ایران درست شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز