خبرگزاری کار ایران

عبادالله کامکار:

ضرورت نظارت در توزیع کالا و قیمت گذاری برای ثبات در بازار

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۳۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: با توجه به کاهش قیمت ارز در بازار بررسی اثرات کاهش آن بر روی کالاهای اساسی و نظارت در توزیع کالا و قیمت گذاری برای ثبات در بازار ضروری است.

به گزارش ایلنا، عباد‌الله کامکار با بیان این مطلب در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نظارت و نحوه توزیع کالاهای اساسی و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه با توجه به کاهش  قیمت ارز در کشور نظارت در نحوه توزیع کالا و قیمت‌گذاری‌ها برای ایجاد ثبات در بازار ضروری است، اظهار داشت: آثار جلسات ستاد تنظیم بازار استان باید در جامعه برای مردم ملموس باشد. 

این نشست با هدف بررسی تامین و توزیع وضعیت کالاهای اساسی، نحوه واگذاری غرفه‌های سازمان میادین وضعیت ترخیص کالا و مشکلات و راهکارها برگزار شد.  

همچنین طی 28 روز گذشته در راستای تنظیم بازار، بالغ بر 500 تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع شده است که 367 تن آن گوشت منجمد گوساله وارداتی و 131 تن گوشت گرم گوسفندی تامین و توسط بازارهای میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه فرآورده‌های گوشتی، اتحادیه سوپرمارکت داران در سطح استان توزیع شده است که بصورت مستمر این امر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز