خبرگزاری کار ایران

پرونده تورقوزآباد روی میز «۳۶۰ درجه»

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۲۳

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ادعای عجیب نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون وجود مجتمع هسته‌ای در روستای تورقوزآباد و حواشی آن می‌پردازد.

به ‌گزارش ایلنا، چند روز پیش بود که بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. او با نمایش چند تصویر زمینی و ماهواره‌ای مدعی شد که در منطقه تورقوزآباد حوالی تهران یک مجتمع هسته‌ای مخفی وجود دارد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید هر چه سریع‌تر برای بازدید از این مکان اقدام کند. این ادعا قبل از آن که توجهات بین‌المللی را به سمت وجود تسلیحات هسته‌ای در ایران ببرد، باعث تعجب و خنده ایرانی‌ها شد. کاربران فضای مجازی از مامور «ضد اطلاعات» ایران بابت این دام اطلاعاتی خنده دار تشکر کردند.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» به مرور اظهارنظرهای عجیب و دروغ رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر پیرامون برنامه هسته‌ای ایران ‌می‌پردازد.

همچنین با مرور این ادعای عجیب به سوالات مهمی پیرامون کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در مسیر دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای، همزمانی این ادعا با اتفاقات داخلی و اهمیت این موضوع برای رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی ساعت ۲۱:۳۰ جمعه ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز