خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نصیری خبر داد:

کشف یک‌تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ چهار قاچاقچی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۲۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 129 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی نیز دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا نصیری در این باره اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مهرستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته یک‌دستگاه خودرو پژوپارس متعلق به اعضای این باند را در ایرانشهر شناسایی و با کنترل نامحسوس هنگام ورود به مخفیگاه آن را متوقف و با دستگیری راننده و بازرسی از محل، 423 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی مخفیگاه دوم اعضای این باند در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ضمن دستگیری سه قاچاقچی، 414 کیلو و 846 گرم تریاک، 291 کیلو و 195 گرم حشیش، 4 قبضه اسلحه کلاش، 17 قبضه خشاب، 2 هزار و 860 تیر جنگی کلاش و یک قبضه خشاب گرینف کشف شد.

سرهنگ نصیری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا اظهار داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط سیستان‌وبلوچستان اجازه نخواهد داد تا قانون‌شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز