خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم:

۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۳۸

طی بازرسی از خودروی کامیون حدود ۱۴۲ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۴ بسته و بیش از ۳۹ کیلوگرم حشیش در قالب ۳۹ بسته که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی مذکور جاسازی شده بود کشف شد و متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از دو نوع تریاک و حشیش طی روز گذشته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، منوچهر طالبی اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو قاچاقچی قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از رابط خود در جنوب کشور تحویل گرفته و پس از جاسازی مواد در یک دستگاه خودروی کامیون در طول مسیر نسبت به جابه‌جا کردن مواد به یک دستگاه کامیونت اقدام و این محموله را به تهران منتقل کنند.

وی افزود: دو اکیپ عملیاتی برای شناسایی خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و مشخص شد که این دو متهم برای استراحت، خودرو‌ها را به یکی از پارکینگ‌های ورودی استان منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی خودروهای مذکور هر دو متهم را دستگیر و به همراه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

وی گفت: در ادامه طی بازرسی از خودروی کامیون حدود ۱۴۲ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۴ بسته و بیش از ۳۹ کیلوگرم حشیش در قالب ۳۹ بسته که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی مذکور جاسازی شده بود کشف شد و متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز