خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی خبر داد:

168 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری/هروئین و کراک با بیشترین رشد همراه بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۸۱

جانشین فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: سال‌جاری با انجام 264 مورد عملیات در مقیاس با سال‌گذشته، کشف مواد مخدر 168 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به عملکرد یک ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان البرز طی 63 عملیات در کنترل و کاهش محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده جزو برنامه های کاری پیش رو بود که 90 درصد محقق شد و امیدواریم تا پایان سال به تمام برنامه های کشفیات دست پیدا کنیم.

وی افزود: در مجموع در یک ماه گذشته با کشف 910 کیلو مواد مخدر، 67 نفر قاچاقچی، دستگیر شدند.

سردار حسینی به یک عملیات اخیر اشاره کرد و گفت: 253 کیلو تریاک طی یک عملیات در شهرستان فردیس کشف و 2 متهم که برادر بودند، دستگیر و به مراجع قانونی سپرده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی البرز با اشاره به عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در 5 ماه ابتدای سال، تصریح کرد: طی 264 مورد عملیات در مجموع 6 هزار و 528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

وی اضافه کرد: این کشفیات به نسبت سال 96، هروئین و کراک با 4 هزار و 233 درصد افزایش، مرفین با 100درصد افزایش، تریاک با 93 درصد افزایش، حشیش با 10 درصد کاهش، سوخته با 66 درصد افزایش، شیره تریاک با 75 درصد افزایش و سایر مواد مخدر با 321 درصد افزایش همراه بوده است.

سردار حسینی گفت: در مجموع با 90 درصد اجرای برنامه در ارتباط با دستگیری قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر به نسبت سال قبل 168 درصد افزایش داشتیم.

وی اضافه کرد: کشف مواد مخدر منجربه دستگیری 344 قاچاقچی و 6هزار و 695 خرده فروش شد. همچنین با اجرای طرح پاکسازی 6 هزار و 110 معتاد جمع آوری شدند.

سردار حسینی به طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و اذعان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده مناطق در دست اقدام است که طی عملیات متفاوت اجرا و دنبال خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی البرز، گفت: لازم است تمام دستگاهها، همکاری لازم را داشته باشند که بتوان با انجام کار جهادی، مبارزه صددرصد با توزیع و عرضه محقق شود و کمک به بازپروری معتادان متهاجر، داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز