خبرگزاری کار ایران

سنائی در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز تصمیم نهایی برای سخنرانی احمدی‌نژاد در بهمئی گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۲۸

در حالیکه کانال‌های رسانه‌ای وابسته به دولت سابق از حضور محمود احمدی‌نژاد در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و سخنرانی وی در روز جمعه شانزدهم شهریورماه ساعت ۱۷ در مسجد شهیدان این شهر خبر می دهند، فرماندار این شهرستان تاکید کرد که هنوز به جمع‌بندی نهایی برای صدور مجوز سخنرانی به رییس‌جمهور سابق ایران نرسیده‌اند.

حکمت‌الله سنائی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صدور مجوز برای سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که کانال‌های رسانه‌ای وابسته به احمدی‌نژاد از سخنرانی وی خبر می‌دهند و شما هنوز به جمع‌بندی صدور مجوز نرسیده‌اید؟ اظهارداشت: ما مواضع خودمان را بیان می‌کنیم، نه مواضع آقای احمدی‌نژاد را.

سنائی در پاسخ به این سوال که براساس اطلاعات دریافتی از منابع اگاه، امروز صبح برخی تنش‌های لفظی بین تیم محافظ رییس‌جمهور سابق با فرمانداری بهمئی پیش آمده؛ آیا صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: اطلاعات محرمانه است و متاسفانه نمی‌توانیم به رسانه‌ها چیزی بگوئیم.

فرماندار بهمئی در پاسخ به این سوال که تصمیم نهایی برای صدور یا صادرنشدن مجوز سخنرانی رییس‌جمهور سابق در شهر لیکک چه زمانی اتخاذ می‌شود؟ یادآورشد: امروز و فردا جلساتی با شورای تامین داریم که چه تصمیمی بگیریم.

سنائی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای سخنرانی احمدی‌نژاد در شهرستان بهمئی شده یا خیر؟ گفت: تاکنون درخواستی به فرمانداری شهرستان داده نشده است.

وی تاکید کرد: جلسات برای صدور یا صادر نشدن مجوز سخنرانی احمدی‌نژاد در بهمئی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز