خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد:

درخواستی برای حضور احمدی‌نژاد در بهمئی نداشتیم/ برای صدور مجوز سخنرانی با شورای تامین مشورت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۰۲

فرماندار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره سفر احتمالی احمدی نژاد به این استان و سخنرانی در شهرستان بهمئی گفت: درخواستی برای حضور احمدی نژاد در بهمئی به فرمانداری ارائه نشده است.

حکمت اله سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود رئیس جمهور سابق قصد حضور و سخنرانی در این شهرستان را دارد و آیا با شما صحبتی در این زمینه شده است یا خیر؟ اظهار داشت: من نیز از طریق فضای مجازی و مراجعه کنندگان به فرمانداری از حضور رئیس جمهور سابق در این شهرستان مطلع شده و نمی دانم این حضور در شهرستان بهمئی صحت دارد یا خیر.

سنایی افزود: تاکنون رسما از سوی فرد یا جریان خاصی درخواستی مبنی بر حضور آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در شهرستان بهمئی به فرمانداری این شهرستان ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه ما فقط بصورت شفاهی و برخی اخبار فضای مجازی از حضور احمدی نژاد در شهرستان بهمئی مطلع شده ایم، خاطرنشان کرد:‌ درصورتی که درخواستی به فرمانداری بهمئی جهت حضور آقای احمدی نژاد در این شهرستان ارائه شود باید مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این پرسش که آیا شما مجوزی برای حضور و سخنرانی رئیس جمهور سابق در این شهرستان صادر می‌کنید یا خیر؟ یادآور شد: فعلا نمی‌توانم به این سئوال پاسخ بدهم و باید فضای حاکم بر شهرستان بهمئی را مورد ارزیابی قرار دهم.

سنایی گفت: علاوه بر ارزیابی فضای عمومی شهرستان بایستی با شورای تامین نیز وارد مشورت شده و نظر مشورتی این شورا را گرفته و مورد بررسی قرار دهیم.

درخواستی برای حضور احمدی‌نژاد در بهمئی نداشتیم/ برای صدور مجوز سخنرانی با شورای تامین مشورت می‌کنیم

فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که نظر خود شما برای حضور احمدی نژاد در این شهرستان چیست؟ اظهارداشت: الان نمی‌توانم بگویم که نظرم مساعد است یا خیر و نظر من تابع شرایط خاص خود است.

وی افزود: نظر شورای تامین یک نظر مشورتی است و البته رد یا تائید آن به معنای صدور مجوز سخنرانی نبوده و باید فضای عمومی حاکم بر شهرستان بهمئی هم مدنظر قرار بگیرد.

سنایی تاکید کرد که با اطمینان نمی‌تواند بگوید که موافق حضور احمدی نژاد در شهرستان بهمئی است یا مخالف.

فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تمامی جوانب لازم جهت صدور مجوز سخنرانی برای رئیس جمهور سابق در این شهرستان  بررسی و اعلام شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ساعاتی پیش در فضای مجازی بطور گسترده از حضور رئیس‌جمهور سابق در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد اخباری منتشر شده و همچنان ادامه دارد.

زمان حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد را روز شانزدهم شهریورماه هفته جاری عنوان کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز