خبرگزاری کار ایران

با شکایت حامی رسانه‌ای احمدی‌نژاد؛

سردبیر سایت متین نیوز به زندان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۳۶

دو شاکی اصلاح‌طلب از شکایت خود صرفنظر کردند٬ اما متاسفانه همکار رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد علیرغم مراجعات متعدد برای کسب رضایت، بر شکایت خود پافشاری کرد.

سردبیر سایت خبری متین‌نیوز با شکایت حامی‌ رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

سردبیر سایت خبری متین‌نیوز با تایید خبر ۹۱ روز حبس خود به خبرنگار ایلنا٬ گفت: در پرونده‌ای که علیه من در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد، سه نفر شاکی حضور داشت که دو نفر از آنان اصلاح‌طلب و یک نفر از آنان از حامیان رسانه‌ای رییس جمهور بود. علیرغم تصورم آن دو شاکی اصلاح‌طلب پس از اینکه از آنان عذرخواهی کردم از شکایت خود صرفنظر کردند اما متاسفانه همکار رسانه‌ای حامی آقای احمدی‌نژاد علیرغم عذرخواهی و مراجعات متعدد برای کسب رضایت، بر شکایت خود پافشاری کرد.

وی افزود: در این راستا نامه‌ای خطاب به رییس دولت‌های نهم و دهم ارسال کرده و از وی خواسته‌ ام اجازه ندهد عده‌ای به نام او٬ به دنبال نهادینه کردن کینه در جامعه باشند.

متن نامه سردبیر سایت خبری متین‌نیوز به محمود احمدی‌نژاد که در اختیار ایلنا قرار گرفته٬ به این شرح است:

جناب آقای محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور دولت‌های نهم و دهم
ضمن عرض سلام و احترام به محضر شما، در این مقطع زمانی و به دلیل بروز برخی مصائب برخود لازم دیدم در نامه‌ای سرگشاده حوادثچند روز گذشته را که از سوی حامیان شما بر من روا شده است را بازگو کنم.

شما در اکثر سخنرانی‌های خود بر حفظ کرامت انسانی، گذشت، بزرگمردی، اخلاق، آزادگی تاکید داشته‌اید و به کرات چنین ویژگی‌هایی را برای مردم بر شمردید. اما آقای احمدی‌نژاد امروز عده‌ای به نام احمدی‌نژاد مرتکب افعال بسیار زشت و به دور از اخلاق و جوانمردی می‌شوند که در حقیقت این رفتار‌ها در طراز گفتمانی شما هیچ جایی ندارد.

برخی حامیان شما به جای حرکت در مسیر انصاف و جوانمردی و گفتمان حضرتعالی به دنبال رسیدن به مقاصد زشت و ساختار شکن هستند و با این افعال خود بر چهره حضرتعالی خاک می‌پاشند.

آقای احمدی‌نژاد اینجانب به عنوان یکی از مدیران سابق رسانه‌ای دولت دهم و سردبیرسابق چند روزنامه با شکایت ۳ فرد که یکی از آن‌ها از حامیان حضرتعالی محسوب می‌شود از سوی دادگاه بدوی به ۹۱ روز حبس تعزیزی محکوم شدم.

اینجانب چون خود را در این مورد مقصر می‌دانستم در راستای جبران و رفع دلخوری‌ها گام برداشته و در ‌‌نهایت دو نفر از شاکی‌ها که اتفاقا از مخالفان سرسخت جریان حضرتعالی نیز محسوب می‌شوند از شکایت خود در کمال بزرگواری گذشتند، با این حال دادگاه تجدید ظر حکم ۹۱ روز حبس تعزیزی اینجانب را با وجود یک شاکی که از قضا حامی سرسخت حضرتعالی نیز محسوب می‌شود، تایید کرد.

آن شاکی کسی نیست جز یکی از مدیران سایت‌های حامی حضرتعالی که اتفاقا هم اکنون در تیم رسانه‌ای شما نقش مهمی را ایفا می‌کند، طی روزهای گذشته برای جبران مافات و دلجویی از این فرد از تمام داشته‌ها و ابزارهای خویش استفاده کردم تا جاییکه این افراد برای رضایت شروطی عجیب و غیر قابل بیان را در نظر گرفتند، اما از آنجا که اینجانب به دنبال اثبات حسن نیت و صداقت خود بودم شروط به دور از مردانگی این افراد را نیز پذیرفتم اما باز هم خلف وعده کردند و حاضر به گذشت نشدند.

آقای احمدی‌نژاد من نمی‌توانم باور کنم چنین افرادی در مکتب محمود احمدی‌نژاد پرورش یافته باشند؟ نمی‌توانم باور کنم چنین افرادی حامی احمدی‌نژاد و جریان وی باشند؟ چرا که در مکتب شما آنگونه که خودتان اعلام داشتید، کینه و عداوت و گروکشی و ظلم وجود ندارد پس چگونه باید رفتار این افراد را به عنوان حامیان احمدی‌نژاد باور کنم.

آقای احمدی‌نژاد این نامه را با معذوریت‌ها و سانسورهای فراوانی به رشته تحریر درآوردم، که اگر از پستوهای این ماجرا رمزگشایی می‌کردم بدون شک جریان عدالتخواهی با آسیب‌های فراوانی روبرو می‌شد.

لذا از شما می‌خواهم جلوی این تندروی‌ها و رفتارهای سبوعانه را بگیرید و اجازه ندهید عده‌ای به نام حضرتعالی به دنبال بسط و نهادینه کردن کینه، دشمنی و عداوت در جامعه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز