خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

ترافیک در محور کرج -چالوس و هراز / گردو خاک در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۰۲

ترافیک در محور کرج-چالوس ، محور هراز و باند جنوبی آزادراه‌های کرج-قزوین و تهران-کرج- در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت پلیس راهور، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه، ترافیک در محور کرج-چالوس (مسیر جنوب به شمال محدوده ابتدای محور تا کیلومتر ۶-سنگین و محدوده‌های آدران، سدکرج، تونل شماره ۵, سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و پل زنگوله-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان) و (مسیر شمال به جنوب محدوده‌های پل زنگوله، سه راهی دیزین، سدکرج و آدران-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان)،محور هراز (مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گالری امام زاده هاشم و سه راهی چلاو-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان) و (مسیر شمال به جنوب-طول محور پرحجم و روان) ، باند جنوبی آزادراه‌های کرج-قزوین و تهران-کرج-طول محور پرحجم و روان بوده است.

از سوی دیگر  خبر  گرد و خاک در استان سیستان و بلوچستان (محور‌های زابل-نهبندان و زابل-زاهدان)  گزارش شده است.
 
اسامی محور‌هایی که مسدود می‌باشند نیز به شرح زیر است:
 
۱-محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.
 
۲-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.
 
۳-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه منیمه مسدود شدخه و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است .
 
۴-استان شمال خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است)
 
۵-استان اردبیل محور گیوی -خلخال به علت نشست و رانش زمین مسدود گردید و مسیر جایگزین محور خلخال -فیروزآباد است.
 
۶-استان ایلام محور ایلام-اسلام آباد (تونل اربعین) به علت رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود گردید و مسیر جایگزین محور قلاجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز