خبرگزاری کار ایران

تولید نفت‌گاز یورو ۵ در کشور افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۴۱

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: تاکید ویژه وزیر نفت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و اصول زیست محیطی سبب به ثمر رسیدن پروژه‌های مهم از جمله افزایش تولید نفت‌گاز یورو ۵ در کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی گفت: توجه ویژه وزیر نفت به مسائل زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی، به تسریع در راه‌اندازی و به ثمر رسیدن طرح‌های ارتقای کیفیت نفت‌گاز تولیدی کشور در حوزه پالایش و پخش منتهی شد.

وی با بیان این‌که اجرای پروژه ارتقای تولید کیفیت نفت‌گاز در پالایشگاه‌های تبریز، اصفهان و بندرعباس به عنوان دستاوردهای مهم دولت در این حوزه معرفی می‌شود، اظهار کرد: به‌زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از طرح‌های افزایش کیفیت و کمیت نفت‌گاز با استاندارد یورو ۵ در پالایشگاه‌‌های تبریز و بندرعباس خواهیم بود.

صادق‌آبادی با اشاره به این‌که پالایشگاه تبریز روزانه ۶ میلیون لیتر، پالایشگاه اصفهان ۱۶ میلیون لیتر و پالایشگاه بندرعباس ۱۲ میلیون لیتر نفت‌گاز با استاندارد یورو ۵ تولید می‌کنند، تاکید کرد: اجرای این پروژه‌ها با حمایت مستقیم و توجه ویژه وزیر نفت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و استانداردهای زیست محیطی به نتیجه رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز