خبرگزاری کار ایران

کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس مطرح کرد:

دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم واگذار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۸۷

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان آبادان، موضوع واگذاری دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم منتفی شد.

به گزارش ایلنا، عامر کعبی در این باره گفت: در نشستی که به اتفاق جلیل مختار دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس با منصور غلامی وزیر علوم داشتیم؛ مراتب نگرانی و اعتراض خود را در مورد هرگونه واگذاری و انتقال دانشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرده‌ایم.
 
وی افزود: طبق قانون، وزارت نفت ملزم به حفظ و تقویت مراکز آموزشی است؛ بنابر این نمایندگان آبادان با تصمیم وزیر نفت مبنی بر واگذاری دانشگاه صنعت به وزارت علوم مخالفت کردند.
 
کعبی‌تصریح کرد: همچنین طی مکاتبه با مسئولان وزارت علوم، مصوبه شورای اداری و استخدامی تحت عنوان واگذاری دانشگاه‌های سایر سازمان‌ها به وزارت علوم را مغایر قانون اعلام کرده‌ایم که  وزیر علوم نیز در زیر نامه مذکور پاراف کردند از نظر اینجانب و با توجه به شرایط خاص دانشگاه صنعت نفت از نظر تخصصی و قوانین استخدامی ادامه کار با وضعیت فعلی بلامانع است.
 
وی گفت: چندی پیش بخشنامه‌ای به برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد که بر اساس آن فعالیت تمامی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صنعت نفت محدود و به وزارت علوم واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز