خبرگزاری کار ایران

معاون سابق وزیر علوم درمراسم تودیع خود:

"لایحه صیانت از حقوق دانشگاهها" آماده ارسال به کمیسیون‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۱۳۴

معاون پیشین حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از اتمام تدوین «لایحه صیانت از حقوق دانشگاهها» خبرداد و گفت: این لایحه آماده ارسال به کمیسیونهای دولت و سپس مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت علوم، محمد روشن معاون پیشین حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در مراسم تودیع خود، اظهار داشت: معاونت حقوقی و امور مجلس نسبت به سایر معاونت های وزارتخانه ها یک ویژگی متفاوت دارد و آن این است که فعالیت آن متناظر با دو قوه مجریه و مقننه است و این معاونت باید ضمن استقلال و احترام به تفکیک قوا، در موضوع تصمیم سازی به هر دو قوه مجریه و مقننه کمک کند.

وی قوانین، «احکام دایمی برنامه های توسعه در موضوع هیات امنا»، «سنجش و پذیرش دانشجو»، «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی» و «اصلاح قانون ماده ۸۶ مالیات های مستقیم» را از قوانین مهمی دانست که معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در فرآیند تصویب آنها فعالیت زیادی کرد.

معاون پیشین حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: هم اکنون ۹ لایحه مورد نیاز آموزش عالی در معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در حال تدوین است که آخرین آن «لایحه صیانت از حقوق دانشگاهها» است که تدوین آن پایان یافته و آماده ارسال به کمیسیون‌های دولت و سپس مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز