خبرگزاری کار ایران

نماینده آبادان در تذکر شفاهی:

مرتضوی در واگذاری شرکتهای تأمین اجتماعی به سورینت قشم مقصر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۹

ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه ما حتی یک چوب کبریت ندادیم، با ۵ چک ۷۰۰/۱۷ هزار میلیارد تومانی در تعارض است و مرتضوی به عنوان مدیر سازمان در این انعقاد قرارداد گناهکار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس امین مردم است، گفت: مرتضوی در واگذاری ۱۳۸ شرکت به سورینت قشم مقصر است.

به گزارش ایلنا‏، حسین دهدشتی در نشست علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی با بیان اینکه درباره گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی باید چند نکته را یادآور شوم، گفت: اعتقاد و باور نمایندگان این است که مجلس امین مردم است و تحقیق و تفحص یکی از اهرم های نظارتی برای تضمین امانت داری و اجرای قانون است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، از معدود تحقیق و تفحص‌هایی بود که در طول عمر مجلس بنا به اهمیت موضوع انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در این گزارش ۸۴ صفحه ای که قریب به ۶۰۰ بند از تخلفات و موضوعات درج شده در برگیرنده همه موضوعات است و برخی از ادعاها که مستند است در آن گزارش وجود ندارد آورده شده است.

نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در یکی از بندها موضوع قرارداد واگذاری ۱۳۸ شرکت به سورینت قشم بود که در ویژه نامه تبلیغاتی خورشید که در سال ۹۲ سازمان به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان درج شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه ما حتی یک چوب کبریت ندادیم، با ۵ چک ۷۰۰/۱۷ هزار میلیارد تومانی در تعارض است و مرتضوی به عنوان مدیر سازمان در این انعقاد قرارداد گناهکار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز