خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل بین‌المللی ی خبر داد:

اجرای طرح‌ آماده‌سازی زیرساخت‌های سفر اربعین‌ حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۹۸

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت سازمان راهداری تاکید کرد: در راستای مدیریت تقاضای سفر زائران اربعین حسینی و رفع مشکلات زائران در سال گذشته، بر اجرای طرح‌ آماده‌سازی زیرساخت‌ها در سومین جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت تأکید شد.

‌به گزارش اینا، رضا نفیسی‌‌ ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در جلسات قبلی کمیته حمل‌ونقل و سوخت اربعین حسینی گفت: طی جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با مدیران استان‌های مرزی برگزار شد، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای معرفی وموضوع تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مورد نیاز استان‌ها در اجرای طرح‌های آماده‌سازی و زیرساختی ابلاغ شد.

وی افزود: ساماندهی پارکینگ‌های اتوبوس‌های برون‌شهری و درون‌شهری، خودروهای شخصی و سواری، مسیرهای موکب ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برنامه ریزی مناسب جهت مدیریت ارائه خدمات در ایام اربعین گرفته شود.

براساس این گزارش در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و طرح‌های اجرایی پیشنهادی ارایه کردند.

مقرر شد طی دو هفته آتی جلسه‌‌ای در منطقه مرزی مهران با حضور اعضای ستاد و مسئولان استانی برگزار شود و ضمن بازدید میدانی از زیرساخت‌ها، نسبت به رفع مشکلات موجود تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز