خبرگزاری کار ایران

مهرور خبر داد:

برنامه جامع آموزشی مدیریت بحران البرز به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۰۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با توجه به اهمیت آموزش گفت: سند آموزش مدیریت بحران استان در قالب برنامه‌ای جامع آموزشی مدیریت بحران تا سال 1400 تهیه و تدوین شده و به دستگاه‌های استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور عصر امروز  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به تابستان و تهدیدات این فصل، افزود: در تابستان شایع‌ترین حوادث، غرق شدن در رودخانه‌ها است که باید تدابیری برای پیشگیری از این اتفاقات اندیشیده شود.

وی ادامه داد: طی تعامل و جلساتی که با ارتش و هلال‌احمر صورت گرفته، اعلام آمادگی کرده‌اند که درباره استقرار غواص و ایجاد امنیت برای گردشگران در سدهای استان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

مهرور با اشاره به حادثه پلاسکو و لزوم برنامه‌ریزی درباره پیشگیری از حوادث مشابه در البرز گفت: تهدیدهای این بخش شناسایی شده و ارتقا تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در این راستا و انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با توجه به اهمیت آموزش و تاکید استاندار البرز بر این امر افزود: سند آموزش مدیریت بحران استان در قالب برنامه‌ای جامع آموزشی مدیریت بحران طی سال‌های 1397 تا 1400 تهیه و تدوین شده و به دستگاه‌های استان ابلاغ می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز