خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس با اعمال محدودیت ترافیکی / جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۰۵

عصر امروز جاده چالوس محدوده مرزن‌آباد به کرج به منظور تخلیه بار ترافیکی و سهولت در آمد و شد خودرو‌ها یکطرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر گفت: هم‌‌اکنون با ترافیک در جاده‌‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر به سمنان و محدوده درون‌‌شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هوای استان ابری و گرم و سطح جاده‌ها خشک است، اظهار داشت: جاده چالوس در صورت بالا بودن حجم ترافیکی عصر امروز یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع خواهد شد، اظهار داشت: برای سهولت در بازگشت مسافران از چالوس به استان البرز رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۵ مرداد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد از مرزن‌‌‌‌آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از جاده کرج -چالوس و هراز همچنان ممنوع است، تصریح کرد: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های امدادی تا پایان محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز