خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

قیمت کاغذ در فضای نشر و مطبوعات مشخص تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۶۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دیروز در جلسه‌ای که در کارگروه کاغذ داشتیم، قیمت کاغذ در فضای نشر و مطبوعات تعیین شد که در فضای نشر، بندی ۱۲۵ هزار تومان باشد و در فضای مطبوعات کیلویی چهار هزار و ۱۰ تومان باشد که اگر بیش از این قیمت عرضه شد نیز سازمان حمایت تعهد داد که با آن برخورد جدی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص برنامه‌‌‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه فرانکفورت گفت: سال گذشته اخطار و توجهی را مسئولان نمایشگاه ایران به مسئولان نمایشگاه فرانکفورت برای فراهم کردن بیشتر امنیت نمایشگاه کتاب دادند. آنها نیز تعهداتی را به عنوان مسئولان نمایشگاه دادند و امسال هم تعهد دادند که این مراقبت را داشته باشند.

وی درخصوص اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با شرکت‌‌‌هایی که با دریافت ارز اختصاصی برای وارد کردن کاغذ این کار را به شکل دیگری انجام داده و مشکلاتی را برای رسانه‌‌های مکتوب به وجود آورده‌اند، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول پیگیری‌‌کننده این موضوع نیست و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان باید این موضوع را پیگیری کند. 

این عضو دولت تدبیر و امید ادامه داد: نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه نوشتم که بخشی از کاغذ وارد شده به خوبی در فضای بازار توزیع نشده است. آقای شریعتمداری در پاسخ به این نامه نوشتند در سه ماهه اول بیش از ۱۰ هزار بازرسی داشتیم که در هفتصد مورد تخلف گزارش شده که حدود ۱۰ میلیارد تومان ارزش آنان بوده است.

صالحی با بیان اینکه دیروز در جلسه‌ای که در کارگروه کاغذ داشتیم، قیمت کاغذ در فضای نشر و مطبوعات تعیین شد،‌ تصریح کرد: قرار شد کاغذ در فضای نشر، بندی ۱۲۵ هزار تومان باشد و در فضای مطبوعات کیلویی چهار هزار و ۱۰ تومان باشد که اگر بیش از این قیمت عرضه شد نیز  سازمان حمایت تعهد داد که با آن برخورد جدی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز