خبرگزاری کار ایران

دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۴۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیران علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در حکمی حجت الاسلام محمدعلی مهدوی راد را به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران  منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران"  منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری نیز آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال" منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند  متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحبنظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته‌ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز