خبرگزاری کار ایران

جدیدترین حکمی که وزیر ارشاد به معاون هنری داد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۳۶

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی شد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رییس کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به سیدمحمد مجتبی حسینی آمده است:

«به استناد تبصره 3 ماده 5 آیین‌نامه آموزش‌های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی منصوب می‌شوید. امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

براساس این گزارش، دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آموزش استانداردهای مهارت‌آموزی هنر است که در مقطع متوسطه، مدرک تحصیلی رسمی به هنرجو ارائه می‌کند. کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی به منظور سیاستگذاری، تعیین خط‌مشی‌ها و نظارت عالیه بر محتوا و تعیین حدود و نحوه اجرای مطلوب آموزش‌های مهارتی تشکیل می‌شود و دبیرخانه این کمیته در دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است.

دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش برای کسب دیپلم هنر در سال تحصیلی 97-96، به صورت سراسری، روز جمعه پانزدهم  تیر 97 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز