خبرگزاری کار ایران

ربیعی در شهرستان رزن:

باید اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۶۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحریم، زندگی اجتماعی مردم را با هدف شوراندن مردم علیه دولت هدف قرار داده که باید اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی امروز در سی و دومین  سفر استانی خود در دولت دوازدهم به استان همدان رفت  و پس از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در جمع مدیران رزن حاضر شد و در کارگروه اشتغال استان همدان گفت: تاکید رهبر انقلاب، رفتن میان مردم است و در این شرایط انعکاس واقعی اقدامات دولت باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه بار چندم است به استان همدان می‌آیم و خوشحالم اعلام کنم در دولت دوازدهم بیش از ۲۲ هزار کیلومتر زمینی به استان‌ها رفته‌ام، افزود: بهزیستی در خط مقدم مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. تامین اجتماعی امروز هیچ کمکی از دولت نمی‌گیرد و بودجه بالایی را تجربه می‌کند.

ربیعی با بیان اینکه تحریم، زندگی اجتماعی مردم را با هدف شوراندن مردم علیه دولت هدف قرار داده، گفت: باید ارتباطات را با بدنه اجتماعی افزایش دهیم و اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

وی افزود : ۶۵۴ هزار میلیارد ریال برای اشتغال سال ۹۷ پیش‌بینی و ۳۰ هزار میلیارد ریال عقد قرارداد توسط بانک ها با متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی انجام شده است.

وزیر کار با بیان اینکه درباره فعالیت اورژانس اجتماعی اطلاع‌رسانی نشده، گفت: این در حالی است که بهزیستی در کاهش طلاق، خودکشی و کمک به توانیابان اقدامات گسترده و  خوبی داشته است.

ربیعی با اشاره به تدوین برنامه‌هایی برای اشتغال فراگیر و خرد گفت: با این اقدامات مشکلات اقتصادی تا حدودی رفع می‌شود ضمن اینکه ما قادریم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز