خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی خبرداد:

اعزام یک تیم ویژه به شهرستان آوج برای حل و بررسی مشکلات

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۶۱

چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال، امروز همزمان با سی و سومین سفر وزیر کار به استان قزوین تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در این نشست اظهار کرد: اگر پنجره واحد اشتغال در فرمانداری‌ها ایجاد شود می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده همه‌گونه همکاری هستیم و اگر قرار است موضوعی از طریق سایر وزرا حل شود نیزپیگیری می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران شهرستان  کار خوبی است و باید موانع آن برطرف شود تا از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

ربیعی یادآور شد: یک تیم ویژه به شهرستان آوج اعزام می‌شود تا مشکلات را در یک ماه آینده بررسی و حل کنیم.

وی  اظهار کرد: همچنین برای شنیدن مشکلات تشکل های کارگری اماده ایم و برای وام اشتغال خانگی از محل صندوق کار افرین امید سهم استان را افزایش می دهیم . 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اگر دام ها شناسنامه دار باشد برای دادن تسهیلات به واحدهای دامی کوچک هم به روستاها کمک می کنیم.

ربیعی گفت: یک تیم به قزوین اعزام می‌کنیم تا یک طرح برای اشتغال استان تعریف شود و در دادن تسهیلات هیچ کوتاهی نخواهد شد . 

ربیعی بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال روستایی کشور بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و سهم استان قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و در صورت استقبال سهم این استان را افزایش می دهیم . 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه به زبان ترکی از وابستگی خود به منطقه گفت و اظهار داشت: مطمئن باشید از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز