خبرگزاری کار ایران

در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اردبیل عنوان شد ؛

ایجاد اشتغال پایدار با رونق بخش گردشگری در خلخال

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۴۹

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در صدر هیاتی وارد استان اردبیل شد و از شهرستان خلخال بازدید کرد .

به گزارش ایلنا، ربیعی در این سفر از مجموعه گردشگری - تفریحی ازنا و با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریالی بخش خصوصی بازدید کرد و گفت : این مجموعه برای 50 نفر اشتغال ثابت ایجاد می کند و در فصول مختلف می تواند پذیرای گردشگران باشد .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد : علاوه بر اشتغال سنتی این منطقه ، یکی از مباحث مهم ،رونق بخش گردشگری در خلخال برای ایجاد اشتغال پایدار است .

ربیعی با بیان اینکه خلخال از 6 مسیر به استان های دیگر وصل می شود ، افزود : زیرساخت های شهرستان باید تقویت شود که یکی از مهم ترین آنها جاده های مواصلاتی خلخال برای سهولت دسترسی به این منطقه است تا سبب شود خلخال را از مسافر گردی به منطقه گردشگری تبدیل کند .

وی همچنین با حضور در مرکز آموزش و بافت فرش دستباف شهرستان خلخال در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره هشت خلخال این اشتغالزایی را خوب توصیف کرد .

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در مرکز نگهداری معلولان ذهنی بالای 14 سال بانوان خلخال در مرکز مهر آفرین حضور یافته و با معلولان ذهنی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز