خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

میزخدمت الکترونیک دراستان اردبیل راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت:جهت تسهیل در ارائه خدمات میز خدمت الکترونیک در استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین زاده درجلسه کارگروه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ و تاکید مقامات کشوری مبنی بر تشکیل میزخدمت، از اول تیرماه میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است و برای ارائه هرچه بهتر خدمات، میزخدمت الکترونیک هم در استان راه اندازی می شود ودستگاه‌های ذیربط باید همکاری های لازم دراین خصوص را انجام دهند.

وی به الزام ارائه گزارش توسط دستگاه های اجرایی درراستای دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید نحوه ارائه خدمات دولت الکترونیک را بصورت شفاف در کارگروه دولت الکترونیک استان ارائه کنند.

حسین زاده گفت: باهمکاری دستگاه های ذیربط پورتال خدمات الکترونیک استان در اردبیل راه اندازی می شود تا تمامی ظرفیت ها و امکانات استان اردبیل در حوزه های مختلف به آسانی در دسترسی مردم قرارگیرد و تمامی خدمات دستگاه های اجرایی دراین پورتال بارگذاری می شود.

معاون استاندار اردبیل در بخش دیگری سخنانش از رونمایی سایت  ardebil.ir همزمان با روز اردبیل (چهارم مردادماه ) خبر داد و افزود: برای معرفی هرچه بهتر استان اردبیل درتمامی زمینه ها راه اندازی این سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حسین زاده درخصوص دفاتر ict روستایی گفت: توسعه وتجهیز دفاتر ict روستایی باید به نحو احسن انجام شود وتسهیلات لازم برای این کار نیز فراهم شده که با برنامه ریزی دقیق پرداخت می شود تاشاهد ایجاد اشتغال در این حوزه باشیم.

وی درباره برگزاری رویدادهایی درحوزه استارت آپ و واحدهای فناور خاطرنشان کرد:باحضور این واحدها و دستگاه های مرتبط نشستی جهت بررسی مشکلات موجود در ماه جاری برگزار خواهد شد  و درنظر داریم ستاد تسهیل خدمات واحدهای فناور و استارت آپ را نیز ایجاد کنیم تا بستر و زمینه  لازم برای ارائه خدمات مطلوب به این واحدها ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز