خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج مطرح کرد:

ضرورت تداوم فعالیت‌های زیست محیطی/ مردم در طرح پاکداشت طبیعت، مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۳۷

فرماندار ویژه شهرستان کرج با دعوت از عموم مردم برای مشارکت و حضور در طرح پاکداشت طبیعت گفت: این قبیل فعالیت های زیست محیطی نباید معطوف به یک زمان خاص باشد و فرهنگسازی برای حفظ طبیعت همواره باید تداوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی با اشاره به اجرای طرح پاکداشت طبیعت که روز جمعه اول تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: پاکداشت طبیعت هر چند یک طرح است اما از آنجا که مسیر گردشگری جاده چالوس متعلق به همه مردم و گردشگران است لذا وظیفه ای عمومی و همگانی است که همه در این اقدام زیست محیطی مشارکت همه جانبه داشته باشند. 

وی در ادامه افزود: هدف ما این است که با انجام اقدامات نوین زیست محیطی برنامه‌های جدیدی را برای ارتقا وضعیت این حوزه مهم و تأثیرگذار در سلامت و ارتقا جامعه تدوین کنیم و به ویژه برای نسل جوان فرهنگ حفاظت از محیط زیست را با برنامه های جنبی که تدارک دیده شده نهادینه کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج همچنین با تاکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم جامعه و تداوم چنین طرح ها و اقداماتی از سوی دستگاه ها و مردم، عنوان کرد: از نگاه ما طرح پاکداشت طبیعت که وارد چهارمین سال تجربه مشارکتی خود می شود، ادامه خواهد داشت.

شفقی در پایان ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پیگیری ها برای اجرای این طرح نیز از عموم مردم شهرستان کرج برای شرکت در مراسم پاکداشت طبیعت دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز