خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کرج عنوان کرد:

تمهیدات نوروزی محدود به مرکز شهر نشود/ لزوم افزایش خدمات امداد جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۹۷

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: افزایش خدمات امداد جاده ای اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتی است که با همکاری راه و شهرسازی و راهداران به امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از کرج، سیروس شفقی فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه بررسی اقدامات دستگاه‌های مرتبط و تمهیدات لازم جهت مسافرین نوروزی شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،  اظهار داشت: موضوع سفر می‌تواند یکی از راهبردهای مهم استان باشد و چون بخش سفر، امر فرابخشی است لذا همکاری تمام دستگاه‌ها لازمه این کار است و ایام نوروز و تابستان اوج این فعالیت هاست.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: هر استان که گردش پذیر است، مسئولیت مهم کنترل و هدایت مسافران برعهده مسئولان است چرا که مسافران با هدف تجدید قوای کار بعدی عازم سفر می‌شوند.

 شفقی ادامه داد: مدیریت سفرهای نوروزی به تنهایی نمی تواند محقق شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید به سرعت کار میراث فرهنگی، گفت: میراث فرهنگی به سرعت نسبت به صدور احکام روسای کمیته های مربوطه وفق دستورالعمل ابلاغی را داشته باشد.

سیروس شفقی گفت: قطعاً برنامه ریزی دقیق و مناسب ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی در ایجاد نشاط و شادابی و رضایت مندی مردم و مسافران نقش مهمی خواهد داشت.

وی همچنین به بخش های هماهنگی و پشتیبانی، اسکان، بهداشت و درمان، نظم و امنیت، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و قضایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی، امور شهرداری ها، آمار و اطلاعات، ارتباطات و اطلاع رسانی، هواشناسی، هماهنگی حمل و نقل جاده ای و امداد نجات  اشاره و افزود: این بخش ها می‌بایست در حوزه کاری مرتبط تقسیم کار کرده و اقدامات لازم را صورت بدهند.

 شفقی با بیان اینکه سیاست کلی و اولویت اول ستاد تسهیلات سفر، ارتقاء رضایت مندی مسافران و گردشگران با بالا بردن سطح خدمات است،اظهار داشت: از صدا و سیمای استان و رسانه های شهرستان توقع داریم،اهتمام جدی را در امر اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های تاریخی و قابلیت های طبیعی شهرستان را داشته باشند و دستگاههای فرهنگی نیز در این خصوص همراهی و اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی در ادامه گفت: اعضای ستاد می بایست برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی تمامی موارد را داشته باشند،چرا که وضعیت مطلوب و رضایت بخشی زمانی است که کل سطح شهرستان از توان و آمادگی لازم در پذیرش مسافران و گردشگران برخوردار باشند و صرفاً محدود به مرکز شهر نشود که به لحاظ محور های ارتباطی پرتردد و پرترافیک استان،قطعاً در ایام نوروز مجموعه نیروی انتظامی و پلیس روزهای پرکاری خواهند داشت.

فرماندار کرج همچنین برقراری نظم و تامین امنیت جاده ای در مسیرهای پرترافیک را در کاهش تصادفات موثر دانستند و بیان داشت: تمهیدات لازم توسط مجموعه پلیس،مقتدرانه انجام خواهد شد.

وی گفت: افزایش خدمات امداد جاده ای اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتی است که با همکاری راه و شهرسازی و راهداران به امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

شفقی در پایان گفت: در سال آینده جلسات بیشتری خواهیم داشت که لازمه و مقدمه آن، فعالیت بیشتر اعضاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز